پنجشنبه ۱۲ مرداد ۰۲

مشاغل مرتبط با طراحي سايت

مشاغل مرتبط با طراحي سايت 

دوره هاي آموزشي Web Design

به غير از تيم توسعه دهنده و طراح سايت ، افراد و شغل هاي زيادي هستند كه بايد براي موفقيت يك سايت تلاش كنند تا سايت مورد نظر در كسب و كار اينترنتي خود موفق شود و به درآمد هاي بالا دست يابد. زماني كه مي خواهيد يك كسب و كار آنلاين راه اندازي كنيد به غير از اين كه بايد يك سايت حرفه اي و خوب طراحي كنيد بايد براي رسيدن به درآمد اينترنتي با مشاغل زيادي در ارتباط باشيد. در ادامه سعي كرده ايم برخي از مهمترين اين مشاغل را براي شما ليست كنيم:  

افراد گرافيست

شما براي طراحي بخش هاي گرافيكي سايت همانند لوگو ، دكمه ها ، بنرهاي تبليغاتي به يك گرافيست ماهر نياز داريد.  

متخصصين ديجيتال ماركتينگ

براي داشتن يك استراتژي خوب براي رقابت با رقباي اصلي خود در كسب و كار اينترنتي بايد با يك متخصص ديجيتال ماركتينگ مشاوره كنيد تا بتوانيد بيشترين فروش را از ترافيك سايت خود داشته باشيد.  

متخصصين توليد محتوا

براي حضور پر رنگ شما در بازار كاري خود بايد حتما از يك متخصص توليد محتوا كمك بگيريد تا با استفاده از توليد محتواي ناب بتوانيد از موتور هاي جستجو ترافيك خوبي را دريافت كنيد.  

متخصصين سئو

كسب و كار اينترنتي بدون داشتن استراتژي هاي سئو محكوم به شكست است بنابراين توصيه مي شود حتما از تجربيات يك متخصص سئو براي سايت خود استفاده كنيد.  

طراحان رابط كاربري

اگر مي خواهيد يك سايت جذاب و كاربر پسند داشته باشيد و در ميان رقباي خود يك سر و گردن بالاتر باشيد حتما از يك طراح رابط كاربري حرفه اي استفاده كنيد. همان طور كه ديديد موفقيت در كسب و كار اينترنتي تنها به طراحي يك سايت محدود نمي شود و براي اينكه بتوانيد در بازارهاي آنلاين جايگاه خوبي كسب كنيد بايد از تمامي تخصص هاي بالا در كنار يكديگر استفاده كنيد.  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.