پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارسال مطالب به تالارهاي گفتگو

نكاتي براي ارسال مطالب به تالارهاي گفتگو

 

 

 

ارسال مطالب به تالارهاي گفتگو يكي از ارزان ترين و سريع ترين راه ها براي تبليغات محصولات وابسته در اينترنت مي باشد. با اين حال به منظور انجام اين كار با موفقيت، بايد با دقت فرايندي را انجام داده و نكاتي را رعايت نماييد. در واقع نمي توانيد فوراً يك موضوع كه حاوي لينك هاي وابسته به شماست را براي آنها ارسال نماييد. در اين صورت قطعاً فعاليتهاي شما از طرف آن انجمن مسدود خواهد شد و مطمئناً هيچ فروشي از طرف آن انجمن نخواهيد داشت.

روند كلي شامل ايجاد پست چندگانه در تالار گفتگو، قبل از تنظيمات و نصب فايل مرتبط كه حاوي لينك وب سايت شما مي باشد. حتي اگر از انجمن خاصي استفاده مي نماييد و آن تالار گفتگو به طور خاص وآنطور كه مورد نظر شماست كار نمي كند، مي توانيد از آن انجمن بخواهيد كه كار مورد نظر شما را انجام دهد؛ به هر حال اين انجمن ها مي توانند اعتبار شما را افزايش دهند-همان چيزي كه هدف واقعي شماست!

پيدا كردن تالار گفتگو مرتبط با اهداف شما نسبتاً آسان است. به راحتي علاقمندي خود را همرا با كلمهء "فورم" در موتور جستجوي مورد نظر خود تايپ كنيد. به طور مثال هدف شما گلف است، در مرورگر خود "تالارگفتگو گلف" را تايپ كنيد. نتيجه بدست آمده ليستي از تالارهاي گفتگوي فعال گلف مي باشد. به طور متناوب در ميان آن ليست تعدادي آدرس url نيز براي دريافت اطلاعات مشابه خواهيد يافت.

وب سايتي با نام “big-boards.com” وجود دارد كه در حال حاضر بزرگترين فهرستي از دايركتوري هاي تالار گفتگو در اينترنت را به شما ارائه مي كند. و يا مي توانيد از “board123.com/forum_directory.php” كه البته داراي دايركتوري كمتري نسبت به آدرس اول مي باشد، اما داراي بعضي دايركتوري هايي است كه در اولي موجود نيست، استفاده نماييد.

هنگامي كه شما تعدادي از اين تالارهاي گفتگوي مورد نظر خود را انتخاب مي نماييد، نياز به دريافت قوانين آنها و پيروي از آن را داريد. برخي از اين تالارهاي گفتگو، لينك نمي پذيرند و برخي ديگر، لينكهاي شما را قبول مي كنند اما ممكن است لينكهاي تبليغاتي و تجاري شما را نپذيرند. بنابراين در ابتداي امر توجه به قوانين اين انجمن ها بسيار حياتي و مهم بوده و در غير اين صورت پس از مدت زمان كمي لينك شما توسط اين تالارها مسدود خواهد شد.

هنگامي كه تالار گفتگو اجازه ارسال لينك تبليغاتي شما به تالار خود را داد؛ حالا وقت پست كردن آن مي باشد! درست از زمان شروع، از پست پيغامهاي معنا دار و مرتبط خود اطمينان حاصل فرماييد. اهداف خود را مانند يك متخصص تنظيم نموده و سعي كنيد با ارسال مقالات سودمند و ليست سپاسگذاري افراد، به گروه خود اعتبار بيشتري بدهيد. هنگامي كه شما تنها يك بار شهرت خوبي در تالارگفتگو براي خود ايجاد نماييد و حدوداً يك تا دو هفته به نوشته هاي خود به طور منظم ادامه دهيد، مي توانيد تبليغات خود را در تالار گفتگو آغاز نماييد.

اگر از طرف تالار گفتگو مجاز شناخته شديد با استفاده از مجموعه اي از رنگه، كلمات و نمادها در لينك خود، توجه افراد را به خود جلب نماييد. لينك مورد نظر خود را به محصولات وابسته و سيستم پاسخ گويي خودكار كه به صورت هدفمند آدرس ايميل ها را دريافت مي كند، پيوند دهيد.

تمامي اين مراحل را در تمامي انجمن هاي مرتبط تكرار نموده تا به زودي توسط افراد كشف شويد. اما قبل از آن از بالا بودن ميزان ترافيك آن تالارهاي گفتگو و استفاده مداوم توسط مخاطبان خاص كه مرتبط با اهداف شما هستند، اطمينان حاصل فرماييد. زيرا تمامي اين انجمن ها از يك كيفيت برخوردار نبوده و مانند هم نيستند. همچنين احتمالاً تمايلي نداريد كه وقت خود را در تالارهايي كه در جلب توجه افراد بسيار منفعل بوده، صرف نماييد.

به خاطر داشته باشيد براي فايل لينك خود در تالارهاي گفتگو از فايل يادآوري استفاده نماييد. با اين روش كه به طور قابل توجهي سريعتر از روشهاي ديگر بازدهي دارد، توجه افراد را براي كليك بر روي لينك خود جلب خواهيد كرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.