شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آينده طراحي وب سايت (Web Design) در سال 2020

آينده طراحي وب سايت (Web Design) در سال 2020

طراحي وب سايت در سال 2020

گسترش اينترنت و صفحات وب در دنياي امروز غير قابل انكار است و همه ما مي دانيم كه طراحي وب سايت روز به روز در حال گسترش است. اما آينده طراحي سايت به كجا مي رسد؟ ما بايد چه اطلاعاتي داشته باشيم و اگر مي خواهيم برنامه نويسي وب را دنبال كنيم، بايد چه انتظاراتي از سال 2020 داشته باشيم؟ اين سوالي است كه ذهن بسياري از ما را به خود درگير كرده است و از اين روي قصد داريم در ادامه شما را بيشتر با Web Design آشنا سازيم. شما مي توانيد با توجه به اطلاعاتي كه در اين زمينه ارائه مي شود، با آينده اين فرآيند در سال پيش رو بيشتر آشنا شويد و همچنين مي توانيد برنامه اي دقيق براي يادگيري و يا كسب تجربه در بازاريابي اينترنتي و ديجيتال ماركتينگ داشته باشيد كه قطعا برنامه نويسي و طراحي سايت يكي از مهمترين اهميت ها در آن به شمار مي رود. پس با ما در ادامه همراه باشيد تا بتوانيم آينده طراحي سايت در سال 2020 را مورد نقد و بررسي قرار دهيم.

 

طراحي وب سايت 2020، موبايل مهم تر است

يكي از مهمترين نكات در زمينه طراحي وب در سال 2020 را مي توان ارجح دانستن طراحي وب براي موبايل بر دستگاه هاي ديگر دانست. بايد يك وب سايت سينك براي موبايل، تبلت و كامپيوتر بسازيد تا بتوانيد در زمينه طراحي وب موفق تر باشيد. همچنين بهتر است كه به فونت ها و كلمات در طراحي توجه كنيد، اسلايدرها بايد با موبايل همخواني داشته باشند و بر اساس نرخ استفاده بالايي كه از موبايل جهت مرور صفحات وب مي شود، بهتر است كه نسخه وب اپليكيشن سايت خود را نيز داشته باشيد كه اين امر در طراحي سايت در سال 2020 اهميت بسيار زيادي را به خود جذب مي كند. بهتر است طراحان سايت اشتباهات رايج طراحي سايت براي موبايل كه ممكن است به وجود آيد را كنار بگذارند.

 

طراحي وب سايت 2020، عناصر گرافيكي، سه بعدي مي شوند

دومين نكته بسيار مهمي كه در زمينه طراحي وب سايت وجود دارد را مي توان سه بعدي شدن عناصر گرافيكي بدانيم. به طور مثال گرافيك وب سايت ها در حال بهبود مي باشد  و با توجه به قابليت هايي كه وجود دارد كه در مرورگرها روز به روز اضافه مي شوند، بايد وب سايت هايي زيباتر و كاربر پسند تر طراحي كنيد.

به همين جهت توصيه ما به شما اين است كه  در صورتي كه در سال 2020 مي خواهيد وارد عرصه وب شويد، به گرافيك اهميت بسيار زيادي دهيد و در اين زمينه اطلاعات مختلف و گوناگون را كسب كنيد. طراحي هاي سه بعدي لايه هاي مختلف و طرح هاي كوچك و بزرگ گرافيكي سه بعدي در گوشه و كنار وب سايت شما مي توانند جذاب باشند و در جذب مخاطب مي توانند بهتر از روش هاي قديمي تر عمل كنند. پس گرايش به سمت گرافيك سه بعدي در سال 2020 بيشتر شده است.

 

حذف فضاي كنار سايت

در گذشته مقداري از فضاي كنار وب سايت همواره بلااستفاده مي ماند و منوها به كاربر نمايش داده مي شدند. اين در حالي است كه در سال هاي گذشته بسياري از وب سايت هاي كوچك و بزرگ طراحي وب سايت خود را با حذف فضاي كنار سايت بهبود داده اند و صفحاتي پويا تر را به كاربران نمايش مي دهند كه مي تواند بسيار جذاب باشد. به طور كلي در صورتي كه علاقه مند به طراحي سايت هستيد و مي خواهيد وارد اين دنيا شويد، بهتر است ايده هاي جديد را دنبال كرده و بر اين اساس نسبت به طراحي سايت اقدام نماييد. اين روش مي تواند به شما كمك كند تا بهترين طراحي وب سايت را در سال 2020 داشته باشيد. با ما در ادامه همراه باشيد تا نكات تخصصي تري را در زمينه طراحي سايت در سال 2020 با شما در ميان بگذاريم.

 

CMS ها قوي تر مي شوند

پيش بيني مي شود كه در سال 2020 CMS ها قوي تر مي شوند و كساني كه علاقمند به طراحي وب سايت بدون دانش برنامه نويسي هستند مي توانند با قدرت بيشتري كار خود را در اين زمينه انجام دهند. در صورتي كه علاقمند به ورود به دنياي برنامه نويسي هستيد اما بهتر است بدانيد كه در زمينه برنامه نويسي هم مي توان به دنبال خبرهاي بسيار خوبي بود كه البته در ادامه بيشتر در اين زمينه صحبت مي كنيم. اما CMS هايي مانند وردپرس و جوملا امسال مي توانند قدرتمند تر باشند و توانايي طراحي وب سايت با استفاده از اين ابزار بسيار بهبود پيدا مي كند. همچنين شما مي توانيد به سادگي يك وب سايت حرفه اي طراحي كرده و آن را براي كسب و كار اينترنتي خود بدون نياز به دانش برنامه نويسي داشته باشيد. پيش بيني مي شود كه اين بهبود به خصوص در زمينه UI و سئو بيشتر قابل لمس باشد.

 

برنامه نويسي ساده تر

با آمدن نسخه هاي جديدتر زبان هاي برنامه نويسي تحت وب، مي توانيد به سادگي يك وب سايت كامل داشته باشيد. به طور كلي مي توان گفت كه طراحي يك سايت با استفاده از زبان هاي برنامه نويسي، CSS ها و غيره بسيار ساده تر مي شود و انتظار آن را داريم تا برنامه هاي بيشتري براي درك برنامه و همچنين طراحي خلاقانه تر ارائه شود و در دسترس شما قرار گيرد. در صورتي كه سوالي در اين زمينه داشته باشيد مي توانيد با متخصصين اين امر صحبت كنيد.

 

كلام آخر

دنياي طراحي وب سايت روز به روز در حال گسترش است و شاهد آن هستيم كه بسياري از كساني كه علاقمند به دنياي طراحي وب سايت هستند مي توانند در سال 2020 با محدوديت هاي كمتري به كار خود ادامه دهند. همچنين بهتر است بدانيد كه اين شاخصه ها هر سال اعلام مي شوند و معمولا بهبود بيشتري در اين زمينه انجام مي شود. همچنين مي توان گفت كه گوگل با به كارگيري الگوريتم BERT تحول جديدي را در سال 2020 به دنياي سئو و توليد محتوا مي دهد، البته بايد منتظر باشيم و ببينيم كه اين تحول به زبان فارسي هم اضافه مي شود يا خير.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.