سه شنبه ۱۷ مرداد ۰۲

نكات ضروري براي طراحي سايت فروشگاهي

براي محصولات مختلف از توضيحات متاي منحصر بفرد استفاده كنيد

يكي از مهم‌ترين مواردي كه موتور‌هاي جستجو به آن توجه مي‌كنند  و به عنوان خزنده به سايت شما رتبه ميدهند توضيحات متاي صفحات سايت است. به طور كلي بايد در نظر بگيريد كه اگر از متن تكراري در طراحي سايت استفاده كنيد، هيچ امتيازي براي سايت شما محسوب نمي‌شود پس براي هر يك از محصولاتي كه در فروشگاه اينترنتي قرار مي‌دهيد، توضيحات متاي جداگانه تهيه كنيد.

 اهميت تشخيص كلمات كليدي مناسب بسيار بالاست

اگر كلمات كليدي را به درستي انتخاب نكرده باشيد حتي استفاده از محتواي متني و يا تصويري مناسب هم در طراحي و سئو سايت كمك خاصي به شما نمي‌كند. اولين قدم براي تهيه يك محتواي ايده آل، شناسايي عبارات كليدي است كه متن بايد درباره آن‌ها نوشته بشود. پس بيشتر روي اين بخش تمركز كنيد و منتظر بهترين بازخورد‌ها باشيد.

باور كنيد محتوا تكراري هر آنچه كه براي سئو سايت رشته كرده‌ايد را پنبه مي‌كند!

موتور‌هاي جستجو به كمك مجموعه‌اي از الگوريتم‌ها مي‌توانند هر متن تكراري كه در سايت قرار مي‌دهيد را شناسايي كنند. چنين اشتباهي در طراحي سايت نه تنها براي مخاطب كسل كننده است بلكه يك امتياز منفي هم در سئو سايت به حساب مي‌آيد.

تا جايي كه امكان دارد تلاش و سعي كنيد و خلاقيت داشته باشيد تا محتواي بكر و يونيك و جديد بر روي سايت قرار بدهيد. نتيجه كار، ارزش اين همه زحمتتان را دارد!

امروزه هر كسي كه قصد راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي دارد به دنبال راه اندازي فروشگاه اينترنتي است. البته كه طراحي يك فروشگاه اينترنتي موفق، كار غير ممكن و يا دشواري نسيت ولي براي انجام اين كار بايد مجموعه‌اي از نكات را همزمان در نظر داشته باشيد تا نتيجه بهتري بگيريد. علاوه بر اين دقت كنيد رقباي زيادي در اين راه وجود دارند پس به فكر ايجاد يك تمايز ميان كسب و كار خودتان با سايرين باشيد تا مشتري از بين تمام فروشگاه‌هاي اينترنتي كه يك محصول يا خدمات بخصوص را ارائه مي‌كنند، شما را انتخاب كند.  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.