چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت مجدد چه زماني بايد انجام شود؟

طراحي سايت مجدد چه زماني بايد انجام شود؟

شما چگونه متوجه مي شويد كه به يك وبسايت جديد نياز داريد؟ و يا سايتتان احتياج دارد كه ري ديزاين شود ؟ ما در اين مقاله، 4 مورد از مهمترين دلايل طراحي سايت مجدد را به شما معرفي مي كنيم كه اگر وبسايت شما هر يك از اين 4 علامت را داشت، به اين معني است كه بايد وبسايت جديدي طراحي نماييد. به ياد داشته باشيد كه مشتريان، با توجه به طراحي وب سايتتان، شما را قضاوت خواهند كرد.

اگر وبسايتتان، بروز نباشد، حاوي اطلاعات نادرست باشد و يا قسمت هاي مختلف آن به خوبي كار نكند، به تدريج مشتريان خود را از دست خواهيد داد و رقباي شما كه داراي وبسايت هاي بهتري هستند، آنها را جذب خواهند كرد. در ادامه 4 دليل مهم بيان شده است كه نشان دهنده نيازمندي شما به طراحي سايت جديد مي باشد.

ريسپانسيو نبودن وبسايت

آيا اخيرا وبسايت خود را در يك تبلت يا موبايل چك كرده ايد؟ تحقيقات جديد ثابت كرده كه امروزه تقريبا 60% از جستجوهاي اينترنتي از طريق دستگاه هاي تلفن همراه صورت مي گيرد، به همين دليل و به خاطر همين نكته ، طراحي وب سايت ريسپانسيو، امري بسياري حياتي در دنياي مجازي مي باشد. توجه داشته باشيد كه وبسايت شما، علاوه بر ظاهري زيبا، نيازمند به اين است كه با تمامي دستگاه ها (با اندازه صفحات مختلف) سازگار باشد.

وبسايت شما فاقد بستر لازم براي اشتراك گذاري مطالب است.

فكر كنيد به سختي تلاش كرده ايد و محتواي مفيد و قابل قبولي را براي وبسايت خود تهيه كرده ايد و اكنون مايل هستيد بازديدكنندگان شما، آن محتوا را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذارند. لازمه اين كار اين است كه شرايط را به نحوي براي بازديدكنندگان فراهم كنيد كه آنها بتوانند به آساني مطالب را با ديگران به اشتراك بگذارند. اگر وبسايت شما داراي بستري مناسب براي اشتراك گذاري مطالب نباشد، اين احتمال وجود دارد كه مشتريان بالقوه ي فراواني را از دست بدهيد.

وبسايت شما فاقد سيستم مديريت محتوا (CMS) است.

فناوري و زيرساخت هاي پشت پرده وبسايت شما به اندازه ي ظاهر وبسايتتان مهم است. زيباترين و شيك ترين سايت ها، اگر داراي يك موتور معيوب باشند، قادر به ارائه خدمات نخواهند بود. طراحي سايت بايد به گونه اي باشد كه بروز رساني آن به آساني صورت گيرد. اگر وبسايتتان فاقد يك سيستم مديريت محتواست، پس به احتمال فراوان، مطالب آن نيز قديمي شده و بروز نمي باشد. استفاده از يك سيستم مديريت محتوا بدين معني است كه شما مي توانيد وبسايت خود را به راحتي بروزرساني كنيد.

وبسايت شما داراي دكمه هاي فراخوان نمي باشد.

فرض كنيد يكي از مشتريان شما ، از طريق جستجو به وبسايت شما هدايت شده و اكنون مي خواهد اقدامي را انجام و يا فراخواني كند. در اين لحظه، طراحي سايت شما بايد به گونه اي باشد كه مشتريان را مستقيما به دكمه هاي فراخوان هدايت كند. به ياد داشته باشيد كه با قرار دادن دكمه هاي فراخوان در سرتاسر وبسايتتان، مي توانيد مشتريان بالقوه خود را به مشتريان واقعي تبديل نماييد. موارد زير، نمونه هايي از اين دكمه هاي فراخوان مي باشند كه در طراحي سايت بايستي رعايت گردند:

- دكمه فراخوان براي ثبت نام

- دكمه لازم براي كامنت گذاري يا نظر

- دكمه لازم براي خريد

اگر وبسايت شما هر يك از مشكلات بالا را دارد، قطعا به يك وبسايت جديد نيازمند هستيد، پس لازم است هرچه سريعتر جهت طراحي سايت مجدد اقدام نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.