سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

فوايد طراحي سايت B2B در سال 2019

فوايد طراحي سايت B2B در سال 2019

 

طراحي سايت B2B بايد به گونه اي باشد كه همه توليد كننده ها، شركت ها و يا سازمان هايي كه قصد انجام تبليغات براي كالاها يا محصولات خود را به فروشندگان يا ديگر شركت ها دارند، بتوانند به آساني پس از مراجعه به وب سايت محصولات خود را معرفي نمايند. همچنين فروشندگان يا شركت هاي واسط نيز با مراجعه به اين سايت ها بتوانند از محصولات توليد شده ديگر شركت ها يا توليدكنندگان بازديد كنند. اين وب سايت ها بستر مناسبي براي تجارت بين توليدكنندگان و فروشندگان است. در حال حاضر وب سايت هايي كه با مدل اقتصادي B2B طراحي ميشوند جز پردرآمدترين سايت هاي اينترنتي مي باشند. به منظور طراحي يا سفارش وب سايت خود به يك تيم طراحي سايت در تهران، لازم است فوايد تجارت الكترونيك B2B را بدانيد.

در اين مقاله به فوايد طراحي سايت B2B خواهيم پرداخت.

1- جذب موقعيت هاي تجاري بيشتر

داشتن يك فروشگاه اينترنتي خوب مي تواند حضور شما را در دنياي آنلاين پررنگ تر و قوي تر كند و مشتريان و معامله گران احتمالي (كه در حال جستجو و تحقيق در موتورهاي جستجو هستند) را به سمت شما جذب كند. مخصوصا اگر در وب سايت خود، صفحاتي داشته باشيد كه كاتالوگ شما را به صورت عمومي در اختيار همگان قرار دهد. حتي اگر دوست نداشته باشيد كاتالوگ خود را در اختيار عموم قرار دهيد نيز مي توانيد با انتشار محتواي متناسب با بازار هدف خود، مشتريان خود را جذب كنيد.

2- افزايش فروش

جذب مشتري بيشتر مي تواند باعث افزايش فروش شود، اما اين تنها يكي از راه هايي است كه پلتفورم تجارت الكترونيك B2B مي تواند از طريق آن باعث بهبود وضعيت و عملكرد تجارت و كسب و كار شما شود. انتخاب درست و صحيح طراحي سايت B2B مي تواند به شما كمك كند تا پيشنهادات مرتبط و متناسب (با محصولات مورد نظر مشتريان) را در اختيار و نمايش بازديدكنندگان قرار دهيد. با اين كار مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه مشتريان تان، محصولات مرتبط (با نياز و خواسته شان) را مي بينند و در نتيجه فروش و موقعيت هاي فروش شما نيز افزايش پيدا خواهد كرد.

3- كاهش هزينه ها

شايد فكر كنيد افزايش درآمد بدون افزايش هزينه، امري بسيار غير ممكن مي باشد اما اين كار يكي از مزيت هاي كاملا واقعي طراحي سايت B2B خواهد بود. با تكنولوژي مدرن امروزي مي توانيد تقريبا تمامي كارها و بخش هاي كسب و كار (از قبيل سفارش خريد، اطلاعات مشتريان و خدمات مشتريان) خود را به صورت آنلاين انجام دهيد.با اتومات كردن اين فرآيندها، ضمن كارآمدتر شدن آنها، مي توانيد از بسياري از هزينه هاي غيرضروري شركت جلوگيري كنيد.

4- دريافت بازخورد مشتريان

اگر مشتري در هنگام خريد آنلاين يك تجربه خوب و راحتي داشته باشد، حتما براي خريد بيشتر مجددا به سايت شما مراجعه خواهد كرد و اين كار باعث رونق فروش خواهد شد. گاهي اوقات يك بازخورد مثبت از طرف يك خريدار مي تواند بهتر از يك متن طولاني از طرف يك كارخانه دار يا عمده فروش باعث قوت قلب و افزايش توليد شود. اگر يك فروشگاه اينترنتي بسيار ايده آل و استثنايي داشته باشيد هر يك از مشتريان شما با يك بار خريد، به منزله يك مبلغ براي شما تبليغ مي كنند و باعث رونق كسب و كار شما مي شوند. درج يك بازخورد ساده از طرف مشتري مي تواند تاثير بسيار حيرت انگيزي در كسب و كار شما داشته باشد و فروش را افزايش دهد.

5- دسترسي و ارتباط با بازارهاي جديد

قبلا گفتيم كه طراحي سايت B2B مي تواند به شما كمك كند تا به مشتريان بيشتري دست پيدا كنيد. اين مشتريان لزوما همگي از بازار شما نيستند بلكه ممكن است از بازارهاي ديگر نيز باشند. از آنجايي كه بخش فروش سايت، نيازي به حضور تمام وقت تيم فروش ندارد لذا مي تواند به صورت تمام وقت و 24 ساعته در كل سال در دسترس مشتريان باشد و با اين كار كسب و كار و فروش افزايش پيدا مي كند.

6-دستيابي به داده ها و آمار

طراحي سايت B2B قدرتمند مي تواند بسياري از فرآيندهاي كسب و كار شما را آنلاين و به صورت خودكار انجام دهد و ارمغاني كه اين نرم افزار براي شما دارد اين است كه داده ها و آمارهاي مهم در خصوص فروش و ساير موارد را به صورت كامل در اختيار شما قرار مي دهد كه در بسياري از تصميمات به كمك شما مي آيد. با اين كار مي توانيد آمار و اطلاعات دقيق فروش، سفارش، درآمد، درصد سود، ميزان تخفيف و غيره را در اختيار داشته باشيد. با اين آمار دقيق ديگر در تصميمات خود دچار ابهام و اشتباه نمي شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.