جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

با طراحي سايت منحصر به فرد، ترافيك سايت را افزايش دهيد.

با طراحي سايت منحصر به فرد، ترافيك سايت را افزايش دهيد.

 

هدف از طراحي سايت مناسب، جذب و علاقه مند كردن مخاطبان به وب سايت شما و افزايش ترافيك سايت مي باشد. طراحي سايتي كه محتوا و عملكرد آن به اندازه جلوه هاي بصري آن جذاب است، مشتريانتان را ترغيب مي كند كه نگاه عميق تري به سايت شما داشته باشند و از آن لذت ببرند.

بهترين راه براي دستيابي به اين هدف، آن است كه تا حد امكان طراحي سايتتان را منحصر بفرد انجام دهيد. هيچ فردي دوست ندارد كه وقت خود را صرف جستجو كردن سايت هايي كند كه هيچ اطلاعات و خدمات ارزشمندي عرضه نمي كنند و بسيار معمولي و غير خاص هستند.

پس سعي كنيد تا مي توانيد از ويژگي هاي منحصر به فرد در طراحي سايت خود استفاده كنيد. به عنوان مثال بكارگيري جلوه هاي بصري محبوب و مورد علاقه كاربران، ميتواند تأثير قابل توجهي در منحصر به فرد كردن سايت، داشته باشد.

نكته قابل توجه ديگر در طراحي سايت مناسب و افزايش ترافيك سايت اين است كه:

زمينه كاري شما بايد با طراحي سايت، متناسب باشد؛ اما سنتي يا مدرن بودن آن نبايد تأثيري بر روي جذابيت سايت داشته باشد.

به عنوان مثال اگر زمينه كاري شما عرضه محصولات سنتي مي باشد، وب سايت شما نبايد طراحي قديمي داشته باشد. طراحي سايت در عين حالي كه با زمينه كاري شما متناسب است، بايد از به روز ترين و مدرن ترين خصوصيات و ويژگي هاي طراحي سايت مناسب، بهره مند باشد. به صورتي كه مشتريان شما بتوانند به راحتي به خدمات و اطلاعات مورد نيازشان دسترسي داشته و از آنها استفاده كنند.

طراحي سايت منحصر بفرد علاوه بر جلب رضايت كاربران، با ارائه راهكاري جهت فروش آنلاين كه عملكرد خوبي دارد، خريد آنلاين را تسريع بخشيده و آن را آسان تر كند.

طراحي سايت مناسب، با يكپارچه نمودن تمام قسمت هاي سايت باعث مي شود كاربران از بازديد كردن سايت شما رضايت داشته باشند. در حقيقت طراحي سايت مناسب نوعي مديريت صحيح سايت است كه ميتواند شما را به اهدافتان برساند.

پس سايت خود را طوري طراحي كنيد كه در اين شلوغي زياد  سايت هاي ديگر، بتواند خودي نشان دهد و كاربان از وجود چنين سايتي راضي باشند و حضوري برجسته داشته باشد. در اين صورت، نتيجه آن افزايش ترافيك سايت خواهد بود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.